Een grote organisatie, die klein voelt, kun je dat uitleggen?
“Ik ken lang niet iedereen zo goed als in het begin, maar er wordt hier niet ingeleverd op aandacht. Je zit veel op je werk, dan is het belangrijk dat de sfeer goed is. Dat er belangstelling voor je is. Ook als het privé minder gaat. Een voorbeeld? Ik heb een auto-ongeluk gehad, waarvan ik moest revalideren. Collega’s kwamen langs, ik kreeg tijdschriften, bloemetjes, telefoontjes. En ik kreeg alle tijd om te herstellen.
Vervolgens kreeg ik een hernia. Ook toen kreeg ik de tijd. Exsin kwam zelf met een andere auto en een aangepaste werkplek. Dan voel je dat je een goede werkgever hebt. Als ik het vrienden vertelde, of mijn vriendin, dan waren ze onder de indruk hoe goed dat hier geregeld is.
We werken hard, het werk moet af, maar de nadruk ligt op groeien en leren. Dat uit zich in hoe we met elkaar omgaan. We doen dit samen. Ben je een collega, dan hoor je erbij. We motiveren elkaar om resultaat te halen. En dan vieren we regelmatig een feestje. Zo ontstaat er een andere band dan alleen collega’s. Het voelt soms alsof je aan het werk bent met vrienden. Dit is een hechte club, met aandacht voor werk én privé, dat doet wat met je.”
Lees hier alle verhalen van onze medewerkers